fredag 29. august 2008

Det ble en gutt<3


One big happy family<3

IDAG har jeg vært på skolen. Jippiii.. Jeg savner skolen. Rart å ikke gå der lenger. Møtte først Ingeborg. Deretter Tonje. Så Kenneth og Ola. Vi dro ned i gågata å kjøpte oss mat. Kjørte litt i rundt, før Tonje og jeg satt oss i kantina for å spise. Maten min smakte dritt. Rett og slett. Møtte Jeanette også. Søta :)

Nå sitter jeg hjem til Tonje å ser 7th Heaven;p Det er et koselig program. Hihi.. Å når sant skal sies: Lojalitet er en mangelvare. Det sier Pastor Camden!
..Så jeg må vel bare innrømme at bildet ovenfor er fra da fadderbarnet mitt Markus<3 var nyfødt ;) Fant det i ei mappe som var bortgjemt. Søte Markus min. Savner han. Måå besøke etter helga!




Ellers må jeg bare få frem noe jeg er veldig stolt av:p Jeg fikk være bartender i blodfylla i Spania:p Ikke værst, eller? :D

Snakkes :D

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hahaha, like bilde tå dæ som bartender ;D Slit me å hellj balansen, sjer det ut som!

FayNatalie sa...

hahaha:D Nåååh nei.. edru som ei flu der ja;A hehe