søndag 31. august 2008

Hjemme igjen :)


Jepp, jeg er BLÅÅkledd idag;) Ikke var det noen baktanke med det heller. Veldig opplagt som dere ser;) Nå er jeg iallefall helberga hjem etter blåturen som jeg skrev om i forrige innlegg.
Jeg tenkte jeg skulle fortelle litt om den;
Først møtte vi opp på Eidestranda klokken halv 11, der vi ble møtt med ei flaske øl, vin og bacardi razz. Vi begynte allerede å drikke der mens vi venta på at alle skulle innfinne seg. Deretter fikk vi servert pizza og enda mer drikke før vi tok turen ut. Der sto det to båter å venta på oss.

Som såg slik ut! Vi ble delt inn i to grupper på 6 stykker pr.båt. Så begynte vi å kjøre. Ingen visste hvor vi skulle, så alle var veldig spente. Vi drakk enda mer, og mer.. og mer!! Noen av oss ble veldig fulle bare på båtturen. Ikke jeg nei;p hihi.. Vi kjøre båt i ca to timer, før vi begynte og kjenne oss igjen på grunn av noen (maaange) vindmøller. Jepp, det var ikke å ta feil av, vi var på Smøla. Etterhvert forsto vi at det var på Smøla vi skulle. Fordi vi kjøre inn mot land. Vi endte opp på Smøla Havstuer.
Det var kjempefint der. Vi ble mottatt med et glass med sjampanje, og deretter fikk vi utdelt rom. Hilde og jeg låg på samme rom. Pakka ut litt før vi gikk for å spise. Fikk fiskesuppe og olivenbrød. Var godt, men litt kjedelig syntes jeg. Etter maten hadde vi kajakk-konkurranse.

Etter det blanda vi oss på enda mer dram, og ble ganske sultne etter hvert. Deretter fikk vi servert middag som var Fløtegrantinert Bacalao. NAM, fy faen det er noe av det beste jeg har kjent. Det var så godt. Jeg holdt på å spise meg ihjel. (Ja, ta det med ro, jeg lever enda:p) :D haha
Sååå, over til det morsomste på hele turen;

Sitte å stampe sammen med hele gjengen drita i FLERE timer! Kjempeartig!
Kom hjem i 2tia idag. Var godt :)

Nåå sitter jeg bare her å koper egentlig. Er kjempesulten, men er ikke så gira på brødskive når det finnes så masse annet godt man kan lage her i verden. Som f.eks fløtegrantinert bacalao eller noe sånt :D

7 kommentarer:

Unknown sa...

Såg itj nåkko trångt ut oppi stampen :D

FayNatalie sa...

næææhæi :D Va enjo 3 t liksom:p hehe

Anonym sa...

så ut som en knallj fæst:D

FayNatalie sa...

Mari: Jepp, det va det gitt :D

Helene sa...

oioioi, så kosli :D

Unknown sa...

I`m blue baby, I`m blue;)

FayNatalie sa...

Helene: Jaa-aa :D Va det :D

Elisabet: YASS, AI ÆM :D