torsdag 28. august 2008

I`m Back

Heia :D:D:D:D ENDELIG smileyer :D Og endelig hjemme. Jepp, endelig ja. 14 dager i det varmere strøk kan fort bli litt for lenge spør du meg. Jeg kom hjem igår. Landa på værnes rundt halv 2, så kom Sissel og henta meg (min søster) så dro vi på Heimdal for å møte mamma på jobben, dro til Kvål for å se på den nye leiligheta til Sissel, og spiste spaghetti og kjøttdeig. Deretter kjørte vi til Trondheim for at jeg skulle ta båten til Kristiansund. Etter en lang båttur kom Thomas å henta meg. Godt å se han igjen<3 Så dro vi hjem. Årna meg litt før vi tok turen på Innlandet til Jens Petter, der hvor bursdagsbarnet Tonje befant seg :D:D Nå er også hun endelig 18 år :D Gratulerer vennen min;¤ dro hjem tidlig igår, for Thomas skulle på jobb idag, og jeg var veldig sliten etter 14 timer med reising.

Ja, hva mer har jeg egentlig å si? Jeg har hatt en knallfin tur. Gidder ikke å skrive så veldig mye om den. Jeg legger ut bilder på Nettby istedet for Facebook. (Etter ønske fra de jeg har tatt bilder av) Jeg kan oppsummere så smått:

Jeg har:
- Vært på stranda nesten hver dag
- Bodd sammen med 5 gutter fra Sahara. (Stooor kulturforskjell)
- Spist arbaisk mat
- Blitt brun
- Mista brunfargen på grunn av at hele meg har nesten flassa av:p
- Vært på stripping
- Vært på party-båttur
- Hatt halsbettenelse og ørebettenelse
- Festa til langt på morgenskvisten
- Døgna
- Spist NORSKE kjøttkaker. (NAM)
- Tatt tatovering


Ja, det var litt. Et bilde kan si veldig mye, så jeg legger bare ut bildene på nettby som sagt. En liten smakebit:

Første måltidet i Spania

Første dagen på stranda.


Arabisk mat


Klar for fest


Silja og meg at party

4 kommentarer:

Helene sa...

ah, hørtest kosli ut! ;) fine bilda :D

FayNatalie sa...

;D

Anonym sa...

koselig å ha dæ tebake, Fay:D håp du har hatt en kjempe fin tur! Og no bli d sikekrt mer oppdateringa på den her bloggen, som holdt på å støva ned. JIPPI:D

FayNatalie sa...

Mari: Takktakk :D Joda, ska bli mer no vettu:D Va bare så jævli kjedelig å skriv uten æ,ø og å neddi der.. å attpåte itj nå smileya:p PLUSS at æ hadd anja å gjør på:p hehehe :D