onsdag 20. august 2008

Mere

Heihei folkens. Naa skulle jeg ha skrevet en stooor smiley, men naar ikke det finnes noen kolon paa denne pcn, saa for dere klare dere uten noen smiley. Men, jeg kan informere dere om at jeg er veldig glad og har det veldig bra. Smiley!! Hihi. Vaeret er helt fantastisk (ikke idag da - det er litt overskyet) temperaturen ligger paa rundt 30-35 grader. Saa skal ikke klage.
Jeg har blitt veldig brun, tenkte jeg skulle ta et bilde saa dere fikk se, men det vises selvfolgelig ikke saa godt paa dette bildet da

Fin ja? hehe..

Siden sist jeg skrev, saa har jeg vaert paa stranda vaer dag. Noen ganger sammen med Silja, sammen med Sunniva, og faktisk aleine.. Men, naar jeg er paa ferie, saa er jeg paa ferie. Aa stranda horer med sydenferie. Har drukket Sex on the beach, som forresten er helt nydelig god. Mmmmm.

Silja og jeg kjopte oss flytemadrasser som vi skulle sole oss paa. Etter MYE om og MEN, kom vi oss forbi de ELLEVILLE, ubeskrivelige, digre vesener av vannmasse som slo imot oss. (Ja, jeg snakker om bolger som nesten tok livet av meg) Det var kjempedeilig aa bare ligge der aa kjenne paa at vi ble dratt lenger og lenger bort fra det sosiale liv. Laag nesten i dvale paa madrassen der, helt til vi ble overfalt av flere boter som kom kjorende for aa snakke og odelegge den deilige tiden vi hadde. En spurte om vi ville ha trekant med han. Ja faen. Hvem sier nei til et slikt tilbud? Ikke vi. Vi ba han dra til helvete. Hahhaa.. Nestemann spurte om vi ville vaere med paa en bottur til Afrika. Ehm, tja.. hadde kanskje vaert kult det, men nei. ikke men en slik kar. Noen kom for aa se paa de bh lose brystende vaare, og sistemann spurte om vi ville ha skyss tilbake til der vi kom ifra. Snakk om service. Vi klarta ombord i boten og kjorte bortover. Takktakk!

Igaar var vi ute paa Plaza. (En festplass her - hvor det er mange barer paa samme sted)
Plutselig gaar jeg meg nesten paa kjentfolk. Maren B, Knut Joran, Kjetil og noen til kom goende. Verden er faen meg ikke stor. Maren dro ganske fort, for hun skulle hjem inatt. Men, jeg festa sammen med Knut og Kjetil til klokken 7 imorest. Aa det er vel egentlig det jeg har planer om naa ogsaa. Saaa, snakkes. SMILEY!!

PS! Bilder kommer paa Facebook naar jeg kommer hjem. (Jepp, jeg gidder ikke begynne aa legge over paa denne maskinen) Sorry

2 kommentarer:

Helene sa...

Aah, hørtes så kosli ut! :-D MISSUNJLI JAAA! Gle mæ t bildan kjem !! :-D

Unknown sa...

Gle mæ te du kjæm hæm <3

Drømt at du kom hæm i natt faktisk :p møtt dæ på h&m ;D