fredag 5. september 2008

Blogg.no

Jepp, nå har jeg bestemt meg! Jeg skal begynne å blogge på blogg.no også! Å nei, jeg skal ikke slutte her av den grunn. Jeg skal faktisk være så kjedelig at jeg skriver det sammen på begge! Å ettersom denne bloggen er en dråpe lettere enn blogg.no til å legge ut innlegg osv, så skriver jeg her først, deretter kopierer det over til blogg.no.

Grunnen til dette?
Jo, for jeg skal se om jeg får flere lesere på blogg.no! Eneste som er bedre på blogg.no (synes JEG) er at de reklamerer for nye innlegg der. Noe de ikke gjøre her. Dårlig!
Så, hvorfor ikke prøve? :p
Å ja. Jeg har veldig lite å gjøre på om dagene. Så hvorfor ikke bare sitte hjemme å skrive blogg?

Dett var dett :) Sjekk ut faynatalie.blogg.no - Ja, den er gammel. Så noe gamle innlegg er det å finne!

- Fay Natalie

6 kommentarer:

Helene sa...

Oioi, flinka :-D Da får æ det travelt med å kommenter om dagan :)

Nå æ itj skjønne på blogspot e kor du sjer hænn kor mang som e innom å læs bloggen din? Æ finn itj det æ! :S

FayNatalie sa...

Hehe, ja, det får du da ja :D

Hmm, det finnes itj nå sånt på blogspot. Må årn det sjøl. Men vess du går heilt ned på bloggen min, så finj du en sånn tæller der. Vess du trykke på den, så registrere du dæ å bloggen din, så får du statistikk å alt moooli innpå der;) Hmm, dåli på å forklara æ, men tru du klare det sjø :D

Anonym sa...

Hei hei.
Bare koselig, vet du.
Håper det funker da. :)

www.lao.blogg.no

Helene sa...

aah, skjønneskjønne :D

Margrete sa...

blogg.no sug! d e mykkjy reklame:p på blogspot kainj du å få sjå ka mang som e innom!

Anonym sa...

Les hele bloggen, ganske bra