fredag 5. september 2008

Nytt

Sånn som alle andre, skal jeg klage på at det er lite folk som kommenterer. Jeg vet med meg selv at det er veeeldig kjedelig å kommentere til alle og enhver. Men, hallooo, 32 av mine unike lesere var innpå bloggen igår, men kun èn kommenterte. Å det er dårlig folkens!

Idag har jeg kun vært hjemme sammen med fyllesjuken min. Dritt. Kipp holdte meg med selskap da. Ååå nå er jeg forresten booket for et jobbintervju på tirsdag :) Hjeelp. Jeg som hater å snakke om meg selv osv. Så jeg har lett litt etter tips , råd og slikt. Og hvis det er flere "der ute" som skal på jobbintervju, så kan dette hjelpe deg på veien:

Skaff deg god kjenneskap til bedriften
Se på bedriftens nettsider.
Kjenner du noen i bedriften eller bransjen?
Du kan også ringe bedriften for å få informasjon.
Les igjennom stillingsannonsen, søknaden og CV-en på nytt før intervjuet
Tenk godt igjennom hvorfor du vil ha jobben og hvorfor arbeidsgiver bør velge deg

Intervjudagen
Ta med deg notater, CV, søknad, attester og vitnemål til intervjuet.
Kle deg slik at du føler deg vel.
Møt i rett tid.
Fast håndtrykk og god blikkontakt er alltid positivt.

Så vet DU det :D

Aah,
Jeg savner en viss person veeldig mye akkurat nå! Det er en person som jeg er så inderlig glad i, men har hatt så alt for lite tid til i det siste :( Dèt må jeg ordne opp i!
Savner deg Agnete Mii<3

4 kommentarer:

Elisabeth sa...

Du klare dæ vel bra på intervju! :-D

FayNatalie sa...

Nja, kanskje veit itj:p Men, det e faaaali :p hehehe..

Elisabeth sa...

Nesjda, klare du godt :-D

FayNatalie sa...

Ja, får håp på det :D