onsdag 3. september 2008

Øppdeit

Da er jeg kommet meg til byen igjen<3 Det var godt. Koseligere å være her, enn å være på Aure alene. Thomas og jeg var ut å kjørte, når jeg fikk meg ei melding fra TrulseTonje mi om at hun var sendt på sykehuset. Så jeg måtte besøke henne igår:

Stakkar vennen. Hun har fått brudd nede i korsryggen en plass! Men, jeg kjøpte godteri å satt der sammen med henne i 4 timer :) MEN, så ble det veldig drygt å være der til slutt. Så jeg dro:p heheheh :D Så der satt Tonje igjen uten Tv! (Nei, jeg tok ikke med meg noen tv)

Thomas og jeg kjøpte oss kylling, ris og bretagnesaus. NAM :D:D GODT! PRØV!

Nå sitter Kipp og jeg her. Skal se film! Så snakkes!

(oi, det ble et veldig kjedelig innlegg - men fordi: Kommenter. På forhånd takk)

6 kommentarer:

Unknown sa...

JOOODA, HO STJAL TVN MIIIIN!!!!!!!

;¤ kosli me besøøøk :D

FayNatalie sa...

hehehhe ;D

Anonym sa...

ka har skjedd me Tonje????

FayNatalie sa...

Anonym: Jeg foretrekker NAVN!
Men, Tonje har falt av hesten når hun rei, og knakk et bein i ryggen! ;)

Anonym sa...

hehahe.. aaw, søt du var der Tonjee <3

Anonym sa...

Anonym sier: Mitt navn er RANDI:p