tirsdag 7. juli 2009

HELGEKOS

Hei igjen..

Nå er det ikke mange timer siden jeg kom hjem fra et aller så hyggelig opphold ute sammen med Tonje og Thomas. Vi har vært på restaurant å spist ikveld. Hyggelig. Man må unne seg litt luksus av og til.

Ettersom jeg lever og ånder for oppsamsing. (HAHA) så kommer det en aller så liten en her:
fredagen var jeg på bowling sammen med Tonje og Frode + et vennepar av dem. Kom en halvtime før stengetid ca, så var så vidt vi fikk spille en runde. Hehe.

Jeg som demonstrerer at vi har hele hallen for oss selv. Haha. Utrolig nok er det lite mennesker på bowling på fredagskvelder.


Frode Kommode i farta!

Lørdagen på tivoli, noe som kunne vært morsommere om jeg kunne tatt herlige, herlige extremen. Den er jo bare kjemperå. Andre som har prøvd?

Var også på Kino å så Transformers 2. Bra film med gode skuespillere. Megan Fox er jo like smashings uansett.

Og på søndagen var det bare kos og på stranda en tur. Alt dette sammen med Tonje forresten. Vi har jo bare hverandre her i byen. Haha. Man får ikke flere venner enn hva man gjør det til selv. Når jeg tenker meg om trenger jeg ikke flere her heller. Håper selvfølgelig Ingridvennen og søteste Maximillian kommer flyttende da. Da har vi jo to smårollinger til sammen, pluss at Tonjes baby kommer til jula/nyttår. Så da skal vi kose oss sammen. Gleder meg.
Ironisk nok hadde vi også hele stranda for oss selv. Haha. Hva har vi gjort?
Hva er det dere har bedrevet helga med?!

2 kommentarer:

Anonym sa...

I will not acquiesce in on it. I think warm-hearted post. Particularly the title-deed attracted me to study the unscathed story.

Anonym sa...

Genial dispatch and this enter helped me alot in my college assignement. Thank you seeking your information.