søndag 10. februar 2008

SYYDEN =D

Begyte reisa klokken halv 5 natt til lørdag.. Thomas kjørt meg til værnes og flyet mitt gik klokken halv 6 fra tr.heim ti oslo... sto å snakka med søstra til thomas i to timer før jeg satte meg på flyet til alicante:) Hun er koselig.. i 2 tiden landet flyet mitt, og da var jeg suuur.. for når jeg bestilte billetten så sa jg at jeg skulle ha vindusplass, me når jeg kom inn i flyet var det en som satt der, og han neta å flytte seg :O skiiitfyr.. og ikke bare det, når jeg skulle sove, satt det en jævla fyr fra ålesund der og drakk og snakka i ett sett heeele flyturen.. så det var lite søvn på meg gitt.. menmen, slik går jo dagene;P
jaa, gidder ikke skrive mer om reisa.. vi begyte å drikke i 7 tia, da dro vi opp til Alex p vors, å det var såå godt å se han igjen.. fik meg en good lag klem =D kom et par folk dit, så dro vi ned til Benidorm, hvor jeg sprang bort til kebabsjappa mii, og han kjente meg igjen ;D fy faen det var godt med kebaben der igjen ;D var på bahamas helt til rundt 3 tiden, da dro vi på stranda på et par utestder der ;D dro hjem til mari i 4 tide og jeg sovna på minuttet ;p og da var en dag med festing over ;D Seeees ;D KLem fra Spania =)

Ingen kommentarer: