onsdag 8. august 2007

8.august

hmm, Idag begynte dagen litt komisk. EGENTLIG JA!! Jeg skulle være på jobb til 9. Thomas ringte meg, men jeg gidda egentlig ikke ta den, eller, sånn var det ikke. Han ringte, jeg hørte det sånn laaaangt vekk bak i hodet mitt og bak den deillige drømmen jeg hadde. Men, så våkna je brått, og tok telefonen. Thomas sa "god morgen" og var veldig blid, jeg var ikke særlig snakkesalig, så jeg tror jeg egentlig momlet for det meste;p helt til han sa at klokken var ti på 9, "ha det" wsa jeg, og slang på røret. har vcel egentlig ikke ordna meg fortere før. Var ferdig med sminkingen, håret, klærne og alt når klokka var ti over 9. Men, så kom jeg meg ikke.. hmm. Hvem faen kunne hente meg sååå tdlig på dagen da?? Pappa tok ikke telefonen. Så jeg måtte kontakte sjefen, å si at jeg ikke kom meg. hvor flaut er ikke det?
Eirin, stedattera til sjefen kom å henta meg. hhaa. enda flauere. Menmen. Sånn går det, når man glemmer å stille vekkerklokka:D hehe, Dagen har vært tung, og jeg er SLITEN!!!

Må legge meg snart. STOOOR dag imorgen. CANADA Folkens.. HJEEELP!!!

Ingen kommentarer: