fredag 24. august 2007

Siste Dagen i Norge

I dag sto jeg opp når klokka var 12.05. Sto opp og pakka siste rest. Gikk på badet for å ordne meg litt før mamma og Sissel skulle komme. Gledde meg utrolig mye, til familien skulle spise sammen igjen, for det er leeeenge siden faktisk:p Når mamma og Sissel kom visste jeg bilder fra Canada, og fortalte hvordan jeg hadde hatt det det. Mamma hadde med kaker, som egentlig skulle være til etter maten, men jeg syntes de var så gode, at jeg spiste de opp før maten:p hehe.. Vi spiste ball, saltkjøtt og pappas ertersuppe. :) Det var godt :) Exy (hunden til Sissel) fikk rester, og var godt fornøyd med måltidet;p hahha.. Jaja, så kom tiden at mor og søss måtte dra, og jeg ordna meg litt til kjæresten skulle komme.. Ahh, savner deg nå. KOM KOM!! Nå er det kun en halvtime igjen til han kommer;D Jippiii :D:D:D
Blir tungt å fløtte fra han, men håper og tror at det går bra:D Elsker deg, Thomas <33

Ingen kommentarer: