tirsdag 18. september 2007

Tilbake på skolen i Norge

Jaja, når er jeg begynt i Kristiansund igjen, litt godt var det også :)
Men, KALDT.. Fytti grisen det er kaldt her..

Når jeg gikk ut av flyet på lørdag holdt jeg på å fryse på meg lausunger. Hehe
Jeg hadde på meg genser også til og med.. Ta deen.. Haha.. hadde kledd meg godt for anledningen. Så hadde på meg bukse med en gang jeg sto opp den dagen.

Jaja, første skoledag gikk vel som alle andre skoledager, med norsk, engelsk også videre. Jeg møtte opp til halv 11 som vanlig, men jeg skulle visst begynne klokken halv 1.. Det var dårlig at ingen hadde sagt fra til meg om det da;p hehhee ;D
Dårlige klassevenner!!

Kjente ingen i den klassen jeg begynte i utenom Marina, Vibeke og Monica (av 30 stykker) hihi ;D Det er ikke værst, eller hva?! haha :D

Ingen kommentarer: