torsdag 6. september 2007

12 Dagen i Spania

Heihei Folkens.
Ja, da har vi bodd i Spania i ca 2 uker. Og har allerede fått vite at jeg er nødt til å flytte hjem for å få året godkjent. SUUURT!! Jaja, sånn er livet.
De fleste lurer vel på hvorfor? Og det har seg sånn at de har andre fag her, enn hva de har der jeg skal gå etter jul, så det blir vanskelig å begynne der da. Hvis noen skjønner noe av det?! Jaja, jeg er egentlig ferdig på skolen for idag, men sitter å venter på at Ingrid skal bli ferdig. Vi skal kanskje sitte på med læren min hjem. Jaaaaa, vi bor 6 kilometer unna skolen, og det er greit nok med at det er kun nedoverbakke for å komme hjem, men når sola skinner og nesten brenner av deg alt som heter skinn og bein før du nesten kommer halveis, så er det bedre å sitte i en bil med vinduene nede, og heller bare sitte å peke å le av de som faktisk må gå.. Hhaa;P Okey, sånn er det da egentlig ikke. GREIT, det er ikke lov til å lyve, Men, hvem sier at det ikke er lov til å endre litt på sannheten? ;P haha

Gleder meg som en unge til både fredagen, lørdagen og søndagen. Fredag og lørdag er det selvfølgelig BAHAMAS for ALLE penga;P hehe.. Og søndagen kommer kjæresten min nedover;D;D åååh, skal bli kooos :) Jaja. Dere hører fra meg en annen dag. Mårra kanskje? Den som venter, venter ikke forgjeves. Tataaa!! Bye Mates

Ingen kommentarer: