fredag 4. januar 2008

ENDELIG!!! =D

Nåå har jeg funnet ut hva jeg skal til neste år :) Å det var faen meg på tide..
etter 1 år med Hotell og Næring, to år med salg og service og nå allmennefaglig påbygging!! ja, du lurer vel på hva jeg skal med salg og servicen? Var såå fast bestemt på at jeg ville bli noe innen guide/reiselivsbransjen.. Men, så plutselig gikk det opp for meg at det var over hodet ikke det jeg ville alikevel.. Å det er da man begynner å se mørkt på ting, etter TO grunnkurs rett i dass!! Jaja...

Nå gleder jeg meg bare til å avslutte dette skoleåret, få en knakende god sommerferie, og så begynnem på skole igjen;p hihii.. Denne gangen blir det da i Trondheim (om jeg kommer inn da) Skeptisk!!! Koster faktisk 90 000,- da :O Men, hva gjør man ikke får å få utdanningen i boks? :p
ah, Hæææliii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ingen kommentarer: