torsdag 31. januar 2008

NETTET HAR VÆRT NED!!

Jada, da er jeg her igjen, etter at nettet har vært nede siden forrige gang jeg skrev.. KJEDELIG!! Må vel si litt om hva jeg har gjort siden sist gang;p
på fredag var Thomas, Øystein og jeg ute på byen, rettere sagt Mocca.. Liker det stedet jeg:) der traff jeg ei dritings Sissel, som det var veldig koselig å se igjen ;D;D <3 Lenge siden nå:/ Dro forsåvidt hjem tidlig. På lørdag dro vi på Aure, hvor vi fikk servert pinnekjøtt når vi kom hjem ;D;D JAAA, det går faktisk ant å spise det nååå jaa!! ;) På lørdag var vi bare rolig sammen med Asgeit og Agnete :) KOselig:)

Ja, hva mer skal jeg sii? Hadde forresten besøk av Tonje her om dagen.. Og vo så verdens DÅRLIGSTE film;p hehe.. det tror jeg vi var ganske enige om;p
at det gååår ant!! Jaja..:D

ehm, jaa.. og såå har jeg kjøpt meg Sims2 Castaway ;D hihi.. DRITMORSOMT!!!!!!!<3
Men, nå må jeg legge meg sammen med gullet<3<3 Natta :D

Ingen kommentarer: