tirsdag 8. januar 2008

NY SANG PÅ HJERNEN!!! ;)


Og det er KELLY LLORENNA - I WILL LOVE AGAIN <3<3<3
Hørte den i syden for mange år siden, men fikk aldri helt svar på hva den het. Og tror dere ikke at jeg fant den mens jeg satt å "bladde" i sanger på Dailymotion.com?
(det er et bra program dere som ikke vet hva det er, du kan LETT ordne en profil, og søke etter sanger i alle sjangrer, og så for å legge dem i favoritter, så finner du dem raskt når du vil høre en favoritt:D)- Joo det gjorde jeg :D Sååå nåå hører jeg på den heeeele tia.. Alikevel om det var en bedre versjon i syden, så holder det i massevis ;D

Jaa-aa, i morgen er det reiselivsprøve. hmm, lurer på hvordan det skal gå?

Men, lalle nåå.. skal sjekke nettby å faenskap først.. For dere som ikke vet hva jeg heter der, så heter jeg faija

Good Natt :D tjo hei..

Ingen kommentarer: