onsdag 2. januar 2008

Jula 2007


Faen jeg er dårlig på dette med å oppdatere gitt.. Ikke bra ikke bra!!

Men, Juleballet gikk vel egentlig ikke helt som det skulle. Jeg kom klokken halv 12, sto i kø til 12 og dro hjem med billetten til thomas klokken 00.05!!! (Thomas var nemmelig ikke å se noen steder..) Så der var morroheta, Madcon og festlighetene borte på under 5 sekunder... Blææh.. Siste juleballet mitt å greier.. Men hvem trenger vel ball for å ha det morsomt?

Så var det ferie.. fredagen var vi til Birgit på julemiddag, sammen med dattera hennes og typen og barna, Irene og Kenneth, Thomas, pappa og meg!! Koselig :)

På Lørdag dro Thomas og jeg til Hemne på julefrokost til Onkelen min. Deretter til Lundamo til mamma :) Thomas lå over en natt, før han på lillejulaften dro til Surnadal for å feire jul sammen med familien sin :)

Julaften feiret jeg sammen med mamma og reidar, Sissel og Kenneth :) Det var kjempekoselig ;)

1. Juledag dro Kenneth og jeg til øra, der thomas møtte oss, og vi to kjørte til Aure. Det var vors til Agnete og Asgeir, og der tilbringte vi kvelden før vi tok ferden til gjestegården!

2. Juledag var vi rolige sammen med Asgeir og Agnete ;)
3. Juledag det samme

4. Juledag var det vors hos oss, deretter fest på bergtun

Og Nyttårsaften var vi til onkel å spiste kalkun og dessert, så skulle Thomas og jeg til Asgeir og Agnete, men det ble ikke helt etter plana, så klokken 12 sto Thomas og jeg helt alene på kjøkkenet..Uten raketter, familie eller venner.. MORSOMT!!!!

Men, I jula har vi egentlig bare vært sammen med Familien Dromnes Glomstad :)

Ingen kommentarer: