torsdag 17. april 2008

DAGEN I GÅR!

Igår dro jeg på senteret sammen med Tonje, jeg skulle ta piercing, men siste stikk var stengt. Dritt altså. Nå må jeg vente til neste måned. Vi kjøpte oss mat på Big Bite. Jeg kjøpte meg en saftig god toast:) Eja kom også etter en stund. Vi var med Eja på shopping, men jeg må si at jeg svidde av litt penger fra kortet jeg også!!;) Kjøpe meg to nye topper, en jakke og noe dill!
Etterpå tok vi bussen opp. Åjada, det er GODT å ta bussen opp folkens (Tonje):p hehe

Når jeg kom hjem ble jeg veldig glad:) Thomas hadde rydda, støvsuga og tatt oppvasken + at han hadde kosta trappa utenfor:) FLINK :D <3

Deretter begynte jeg på produktmanualen som skulle være ferdig til idag;)
Tonje og Eja kom for å se film. Snakka og kosa oss. Deretter rett til sengs:)

Natta ;¤

3 kommentarer:

Unknown sa...

Ja, væt du syns det e godt å ta bussn opp! Du syns det e alt for godt, faktisk!:P lating!!!! :P

FayNatalie sa...

TSSS!!!! Seie du som værken har dårlig kondiss, eller den sterkeste astmaen.. Drittkjerring:p
SPREKING!!!:p

Unknown sa...

Okei, e enig i at æ itj har astma. Men kondisn kanj æ vel sjå langt ætte ;P
Æ e ikke drittkjerring:(