mandag 28. april 2008

Sommer og iiiiiiis =D



Ja, da har vi nesten fått sommer folkens :D Iallefall her i kr.sund :) Hææærlig vær har det vært heeele uka. :) Turid, Rune, Ida og jeg stakk nedpå butikken og kjøpte oss en pakke med is på torsdag:) Så satte vi oss på trappa ved bygg2 og kosa oss i sola:D Det var så hææærlig :D gleder meg ekstremt mye til sommeren nå. Jeg skal være i byen. Har fått meg jobb på et sykehjem her i nærheten :) Da blir det penger:)

På fredag dro Thomas og jeg til Aure, pappa ordna middag til oss, og etterpå dro vi til øra. Vi skulle ligge til Line, fordi vi skulle dra tidlig til Lånke på lørdagsmorgenen :) Vi var vel på Lånke rundt 11 tiden:) Dro hjem rundt 5. og begynte å drikke. Asgeir og Agnete skaffa sjåfør, og de kom å henta oss. Turen gikk til lykkliga gatan til Vidar;) Var en kjempeartig kveld :) Vi ble med til dromnes og låg over der til Agnete og Asgeir :) Koselig :)
På søndag så sto vi opp, dro til aure, rett på gatekjøkkenet å kjøpte oss frokost :) Så til mora til Asgeir å spiste is å henta Markus<3 Så dro Thomas og jeg hjem, sov litt. Så ordna pappa middag, sov litt mer. Så dro vi til Byen :p

På gjennhør.. =)

Ingen kommentarer: