torsdag 3. april 2008

Skjerpings..

Nå har det seg sånn at Tonje klaget på at jeg ikke oppdaterer bloggen min ofte nok. For hun sjekker den nemmelig ofte sa hun;p såå.. det er heeelt greit Tonje.. jeg kan skrive masse dritt som kun du leser;p hihi ;)

Nå har det seg sånn at jeg ble litt skuffa over at du ikke nevnte MEG av de som hadde ringt deg når du satt på bussenn.. *HOST* hihi ;p Ja, den BØR du merke deg frøken fjøla <3

Sitter nå i en Norsktime å ser nedover mot bygg3.. Ser etter en sprudlende Tonje Fjøla, som av og til sitter å vinker opp til meg som bare det.. Men, er jo ikke Alltid Fay Syver ser det vettu, så de i klassen min sier "Fay, æ tru d e nånn som prøve å få kontakt med dæ på anjer sia" hihi, så ser jeg Tonje fjøla, vinker tilbake, og ler litt;p hahaha ;D

Men, nå for jeg følge med i timen.. begynt med nytt kapittel -> Språkhistorie... JIPPIII =D

Ingen kommentarer: