mandag 7. april 2008

Gjenforening :)


Ja, da har jeg altså vært i oslo å møtt igjen de norske som dro til Canada i sommer:) det var kjempehyggelig:) Ankom Oslo S klokken 8, så møtte jeg Odd-Einar og vi satte oss på en kafe og venta til Katarina og Lisa kom:) Når de hadde kommet, gikk vi til hotellet, hvor vi møtte Rebecca og venninna hennes Maren :) Vi sjekka inn på rommene, og etterpå gikk vi nedover Karl Johan for å shoppe litt.. ble ikke mye shopping men;p Deretter gikk vi en tur ned på Aker brygge og så oss litt i rundt;p


Senere på dagen kom også Ingrid og Robert :) De var med oss ut å spiste, men måtte dra rundt 9 tiden.. Vi andre tok taxi opp til hotellet, og satte oss på hotellrommet mitt og Odd-Einar og drakk ;D var vel ikke andre enn meg som ble drita full, men jeg hadde det iallefall veeldig morsomt;p


Synd at ikke Anne-Marthe, Ingeborg og Maren kunne komme.. Men det blir neste gang ;D


Knall helg:) "Shæl Ass" sier bare jeg;p hihiihii

Ingen kommentarer: