tirsdag 15. april 2008

DATE


Idag var en kort dag på skolen. Vi har bytta plasser. Nå har de funnet ut at vi skal sitte i grupper.. Jaada:p Tilbake på barneskolebenken;p hihi.. Neida, koselig det:)
Når jeg kom hjem rydda jeg litt. Og tro meg, det måtte til. Tonje, Ingeborg og jeg gikk ned på senteret og handla oss litt dill;) Jeg kjøpte meg en joggebukse, tre topper, litt pyneting, og masse sminke :D Etterpå gikk jeg og Tonje på Mona Lisa og spiste:)Black And White er offisielt min favorittrett ;D (utenom pinnekjøtt selvfølgelig) :D
Stipendet har kommet, folkens (og med, folkens, så mener jeg Tonje; for det er kun hun som leser bloggen min;p) hahhaa:D Tonje kjøpte en film; Som små barn! Den var veldig bra :D Deretter dro Tonje, og jeg holder egentlig på å rydde, men faen.. det er KJEDELIG det... MÅ vel lalle snart :) Legger ut et bilde av Tonje og den fantastiske desserten vår; Banansplitt:) Som vi da delte på.. hihi.. følte at vi var på date :D
Heerlig :D snakkes.. Hasta La dessert!! =)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Heheh, det va æn kosli date :D Å sia du la ut et så praktfullt bilde tå mæ, så ska æ lægg ut et fint et tå dæ æ å ;)
Foresten, ska reklamer om dæ på bloggen min æ, så får du besøkende vettu! :-D

FayNatalie sa...

Jassåååå :D Fins bare fine bilda av mæ ;D hihi.. jaaa, for all del :D jør d du :D:D