søndag 4. mai 2008

HELGA


Fredag hadde jeg frii, så jeg sov lenge :D Heeerlig:) Så kom Thomas hjem fra jobb i 2 tiden, og Agnete, Asgeir, Thomas og jeg dro på Burger King (Jaa, JEG på Burger King, men de tre søtingene klarer å overtale meg til ALT;p) Spiste, så kjørte vi litt irundt i den STORE byen "oss" hihi..!! Dermed dro vi hjem til Thomas og meg å såg litt tv, så dro jeg til Aure. Var på fest på Husby sammen med Tonje og Reno. :)

Lørdag dro pappa og jeg på Aure, og jeg var innom Strand Klær å snakka med Julie ;¤ Så satte jeg meg på kaffen å spiste WRAPS <3<3 :D:D Elsker den.
Så kom Randi å henta meg, så dro Ståle, Randi, jeg og lille Jonathan til kr.sund :) Guud hvor liten og fin han var:) Legger med et bilde av nusket:)

På lørdagskvelden såg bare Thomas og jeg film og kosa oss med good mat ;¤ Så la vi ossl. Og idag sto vi opp ved 10 tiden, og nå dro nettopp Thomas til Årdal :/

Glad i deg, Tutten <3

4 kommentarer:

Unknown sa...

Ok. fin helg.
MVh Fridtjof

FayNatalie sa...

FITTE!!!!!!

FayNatalie sa...

Lurt dæ sjø, Søta ;¤

Unknown sa...

Lurt mæ godt der!!
Mvh Fridtjof