mandag 11. august 2008

GOD MORGEN

Nå ligger jeg da her i sengen min å daller på pcn. Thomas er dratt på jobb og Elisabeth ligger å sover enda. Elisabeth (Kipp<3) og jeg dro til Kr.Sund sammen igår. Laga mat og så film :) var koselig å tilbringe tid sammen med henne igjen. Vi har tross alt bodd sammen for ei stund tilbake. Savner deg<3
Når Elisabeth våkner, skal vi nede i byen for å spise frokost, å sikkert shoppe litt :) Fint vær er det også, så vi skal kose oss :D

Nå er det forresten bare 1 dag til jeg reiser til Spania - Gran Canaria! Gleder meg masse, men gruer meg til å være borte fra Thomasgullet<3
Jeg skal være i Spania i fjorten dager, så jeg lurer på om jeg skal ha med meg dataen for å legge ut litt bilder å blogge litt?! Eller?! :)


Nå har det seg slik at to smekkgode skuespillere er funnet død på under tre dager.
Noe jeg synes er utrolig trist. For begge var fantastisk gode på hver sin måte!
Det er faktisk rart når kjente personer dør, for man føler nesten at man kjenner dem.
Bernie Mac


Isaac Hayes

R.I.P - Er det ikke det man pleier å si?! :)

Snakkes ;¤

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, du ska ha med dæ datan å blogg! :D

FayNatalie sa...

Hihi, rætt svar Marte ;D kan værra arti d sjø :D

Unknown sa...

Ja, ha denj me dæ :D
Ååh, det va nå æ skullj sei, men no ha æ glømt det....

Helene sa...

Nåja, du SKA ha denj med dæ :-) Vill ha my oppdatering og bilda derifra :-D

Du e foresten ein av dæm flinkastan t å oppdater bloggen din, av dæm æ læs. GOODIE! :-)

Elisabeth sa...

ha med dæ datan :-D

FayNatalie sa...

Tonje: Haha, SAKLIG:p

Helene: Okeey :) Ja, takk for det :D Prøve no å oppdater så åtfe æ kan, sjøl om d kan bli mangt et usaklig innlegg;p Hehe

Elisabeth: Ålrait;D