mandag 11. august 2008

This Day

DA er jeg kommet hjem fra mat og shopping :) Elisabeth og jeg gikk ned til byen, møtte Eja som satt på en frisørsalong på senteret å fiksa håret sitt, så spiste vi mat ved bryggekanten og kosa oss i sola :) Ble bare et lite innkjøp på meg idag, ettersom jeg skal bruke minst mulig penger før jeg drar til syden på Onsdag, men om dere vil se, så er dette hva jeg kjøpte:

(Altså en hvit blonde Bh og sommerfuglespenner fra H&M, Spray som lukter helt ubeskrivelig nydelig fra Cubus, negler fra Cubus (må jo ha fine lange negler i syden;) og eyeliner fra Cubus)
Såå nå vet dere det. Ja, jeg tenkte om dere også fikk lyst på det samme ;) Muahaha

Jeg har forresten fått en ny sang på hjernen:
Gabriella Cilmi - Sweet About Me
Jeg forguder den rett og slett! :)

Ellers så er det ikke så mye annet å si tror jeg:) Jeg sitter bare her å hører på den nye sangen som hjernen min har erobrert, ellers er jeg her helt alene. Thomas hjelper Asgeir S å maler den nye leilgheten hans, mens Kippelippen er fortsatt på shopping sammen med Eja ;)

Ha en fortsatt hyggelig dag :)

4 kommentarer:

Helene sa...

Got2Be hårsprayen der bruke æ å, den e jo så god og den lukte heeeerlig, som du skreiv :-D

Mått last ned sangen du har dilla på og gjett kæm som har den på repeat no da? Joda, det e mæ det :-D Dritkul jo, hihi ;)

FayNatalie sa...

Ja, den e superdeilig!;D

Jaaa, der skjer du :D Den e rååå :D

Iselin sa...

Den hår sprayen har jeg leeta kjempelenge etter,men selvfølgelig ikke på cubus ! Da vet jeg hva jeg skal i morgen :p Hehe

FayNatalie sa...

Iselin: Haha :D nei, man leter som regel ikke på Cubus først :)
De har den på H&m også ;)