torsdag 14. august 2008

HOLA

Heihei! Ja, jeg har lovet dere en oppdatering, men noe har skjedd som IKKE skulle skje. Og det er vel egentlig bare med min sin flax at det gaar. Jeg har faatt halsbettenelse .(
Har ligget rett ut siden jeg kom. Halsbettenelse, orebettenelse, feber, svetter og er slapp. Besvimte nesten inatt.Og det er ikke noe morsomt. TYPISK meeg!! Men en vi bor sammen med her var saa snill at han kjopte medesin til meg. Kjopte et vidundermiddel som skulle sprayes paa mandlene, men det ble bare verre.

Saa no er jeg konstant rusa paa paracet og ibux. Skal til en norsk lege her nede, som skal se paa meg, og forhaapentligvis gi meg antibiotika. Saa som dere skjonner, saa har jeg ikke opplevd saa mye enda. Men, forhaapentligvis er jeg back on track om noen dager. Saa faar dere en oppdatering med masse bilder.

Snakkes. Klem fra en veldig syk Fay!

2 kommentarer:

Helene sa...

Ååååh, stakkars! ;-( Føle med dæ, e itj nåå arti å værra syk når manj fær t syden for å kos sæ, sol sæ å ha det aarti! Ah, god bedring <3

Unknown sa...

Åååh, så kjedli!!! Du som hadd gledd dæ så gæle. Meen, det e 13 daga igjen enda :D Bli fresk som en fesk fortfort, så bli deet :D