tirsdag 12. august 2008

Hasta La Vista

Dette er det siste innlegget jeg skriver før jeg drar til Spania! NÅ har seg slik at jeg har valgt å IKKE ta med PC`en til Spania folkens! Årsaken er vel så lett: Thomas spurte så fint om han fikk låne den mens jeg var der nede. Og det klarte ikke jeg å si nei til. Ettersom Silja har pc der, så kan jeg altids skrive blogg fra den. Får se om jeg klarer å smette inn noen bilder også!

Så nå drar jeg til Aure, legge meg, stå opp igjen, så er det Spania for alle penga! ;D

Snakkes;¤

(Måtte bare legge ut et kyssebilde av han, så kan jeg se på det når jeg er der nede) hihi
<3<3

4 kommentarer:

Unknown sa...

Goooo tur snuppa:D:D ;¤
Sende dæ melding i mårra, håpe æ rekk det før flye går, for æ ane itj når det går :P heheh

FayNatalie sa...

hehe;D du rakk det gitt;D Går itj før i 2 tia;D så det går fiint ja;D
Glad i dæ Truls;¤

Helene sa...

GOD TUUR :-D Kos dææ! Vart nesten litt skuffa da du ga datan din t Thomas, men BRA Silja har data da! For æ ska ha oppdaterings :-D Haha

Elisabeth sa...

åh, æ misunne dæ sånn! :-p