lørdag 16. august 2008

Heeei

Jeg er saa og si blitt helt frisk :D Yeeey!! Har naa gaatt paa pencilinkur, sugetabletter for aa ikke smitte mer i munnen (?), paracetamol for smerter og en pillesort for feber siden jeg skrev sist. Saa det eneste som plager meg no er egentlig bare at denne spanske pencilinkuren tar saa og si knekken paa meg :p Hehe!! torsdagskvelden spydde jeg tabletter og blod 4 ganger paa 8 timer.
Ikke godt :( Men, det betyr bare at den virker til gangs ;p Vi bor sammen med gutter fra Sahara, saa her er det kun arabisk mat. Mye frukt og gronnsaker, og sau:


Vises ikke saa veldig godt paa dette bildet, men det for holde for denne gang ;p

Idag har jeg vaert paa stranda folkens :D JIPPI! Har allerede blitt brun som en "det ordet jeg ikke bruker" ;p hihi.. Naa er det Silja som har blitt syk, saa jeg dro paa stranda sammen med Sunniva (sostera til Silja) og ei venninne av dem. Har blitt brun, blitt sjekka opp av noen som trodde at vi var horer osv :p haha. laaang historie. Jeg var til og med aa bada, og fy faen det var godt! Spiste og handla litt, saa tok jeg taxi hjem til Silja. Naa sitter jeg her og venter paa at vi skal paa en plass som heter Plaza. Skal shoppe litt. Saa skal jeg for forste kvelden i denne ferien vaere med ut. Skal kun drikke brus ja ;) Vil ikke bli mer syk enda.

Ja, det var nok for denne gang. Kommer mer imorgen! Snakkes :D

3 kommentarer:

Helene sa...

Aah, så bra at du e frisk igjen da :D HELDIIIIIIG, æ å vill på standra å bli bruuun :-D

Unknown sa...

Supert at du e fresk igjen!! :D
Gle mæ te du kjæm hæmm :D:D

Unknown sa...

Supert at du e fresk igjen!! :D
Gle mæ te du kjæm hæmm :D:D