lørdag 2. august 2008

Lei

Hva FAEN er det med været? Det vil ikke være på min side i det heletatt. Dårlig gjort? JAA!! Nå har det seg slik at jeg jobber KUN når det er fint vær og mens alle er ute og bader, kjører båt, griller og koser seg med venner og bekjente, og jeg sliter ræva av meg på et LITE kjøkken hvor det er minst 60 grader innpå! Og det er jo forsåvidt greit det, MEN når jeg først har FRI, jo dæven. DAA av alle dager skal det være overskyet eller regn. Helst begge deler:p Muahahhaha!! Idag for eksempel, så jobbet jeg frem til 00.00, og det var fint vær hele forpu*te dagen, og idag, når jeg virkelig gleder meg for å dra oppi Bjørnslia, for å møte slekt og venner på grillparty og kosing, nei daaa.. daaa skal det pinade være overskyet, torden og lyn, mens det PISSREGNER!!
Var pent vær noen timer idag også da, så jeg ble henta i Cab selvfølgelig! Og om man vil se ut som om man er nypu**, så er det bare å sitte på cabriolet!

Jepp, nå har jeg fått ut frustrasjonen min, sååå nå drar jeg på hytta:)

5 kommentarer:

Anonym sa...

well its nice to know that you have great hits here.

Unknown sa...

Ja, det syns æ å e bra å vætta.
STÅ PÅ, TRULS!!

Mvh Tonje og hennes strutse venn

FayNatalie sa...

muahhaa.. Kæm som skriv sånn?:P
Men jaa.. for ailj del :D hehee:)

FayNatalie sa...

Investment stocks:
Jepp, its not only hits, but unique visitors!!

Fy flate æ e god i ÆNGELSK!

Anonym sa...

hhahaha, søtsak bilde:D :-*