fredag 1. august 2008

RoadTrip

Heihei igjen :D :D Nå har jeg vært i byen siden mandag, og kosa meg sammen med Thomas og Ivar:p Slik ser forresten Ivar ut på håret før han reiser på jobb:


Hehe.. Tirsdag dro Thomas og jeg på Orkanger på sykehuset for å se på vår lille skjønne i magen min ;) <3<3>Vi kjørte fra kr.sund, kjørte igjennom Halsa, møtte mammaen min og rabby på orkanger. Spiste sammen med dem. Dro på sykehuset, og på tur tilbake var vi innom hytta mi på kjøln, liten stopp på øra, før vi dro til Aure, deretter tilbake til Kr.sund;)




Haha, neeeeida, lurte deg der;D Var å besøkte Bente (mora til Thomas) som sliter med noe neddi magen sin.. Håper du blir raskt frisk :) Vi var også innom Oti en tur. (Oti er et kjøpesenter) Der fant jeg meg endelig en baggybukse som jeg har hatt lyst på så lenge:

Dette bilde elsker jeg. Ser liksom så slank ut! Muahhaa.. Eller, IKKE;)

Kjøpte meg også to topper. Og så lur som jeg er, så bruker jeg to topper sånn at jeg får litt ekstra klesvask neste gang!! Hihi.. Kjøpte meg også tre hipstertruser, men de får ikke deeeeere se!
Hva mer har hendt? Joo, Monica kom for å besøke Ivar på onsdag, å mens gutta var på jobb, så leide Monica og jeg oss to filmer. Romatisk Komedie selfølgelig, for det får vi aldri se når Ivar og Thomas skal være med å bestemme!
Jepp, nok om deet. Nå skal jeg ordne meg klar til å dra på jobb til 14.00! Så får dere kose dere på denne ellers så fine dagen. (?)

6 kommentarer:

Unknown sa...

Herregud, æ hadd allerede tatt opp telefon for å reng dæ!:P faen :P haha.

Anonym sa...

steikeeee! ;D

FayNatalie sa...

MUAHAHAHHAHAH :d:D:D
Luurt dåkk der gitt;D;D
Kunja vært sant da;D

Anonym sa...

Haha, bynt å spekkuler æ no :-D

FayNatalie sa...

Hihi, deeet som e meninga ;D

Anonym sa...

det jeg var ute etter, takk