fredag 8. august 2008

SER FREMOVER

Jeg sitter nå her i min mørk gråe sofa i leiligheten som jeg deler med Thomas i Kristiansund:)
Jeg fryser faktisk litt. Sitter her med kun en singlett og en hipster, men skjønner egentlig ikke hvofor jeg fryser. Det er AUGUST for pokker! Jeg siterer meg selv fra det forrige innlegget:
"Hvor er sola?" Ja, hvor er den egentlig? Såå nå folkens har jeg bestemt meg. Jeg skal til syden:) Det ble bestemt igår. For DER er sola!! Jeg fant meg en tur til Spania (Benidorm) til kun 3000,- for to! Men, dette måtte jo selvfølgelig være klokken 2-3 i natt. Og ingen svarte meg på meldinga mi. Jepp, jeg prøvde febrilsk å få noen med. Men ingen svarte. Hva er det med at folk skal gå på skole nå? TRULS f.eks. kunne vært med! Men nei. Han skal begynne på skolen om ei uke.

Elisabet (http://www.prinsesse-elisabet.blogspot.com/) og jeg skal til syden så fort hun får fri fra jobb:) Jeg gleder meg. Jeg skal også til Egypt (2800 pr pers) når jeg får tid til det.
På en herlig plass som heter Sharm El Sheikh:
FANTASTISKE EGYPT!!
Jeg fikk lønn igår :) "Lønn i himmelen" sier de på jobb. Kanskje sant;D
Iallefall. Tilbake til overskrifta.
Jeg har nettopp slengt i vei en søknad på jobb på Peppes Pizza. Jepp, Peppes åpner i kaibakken i begynnelsen av Oktober :) Og jeg tror det er spennende å jobbe der:) Noe lignende som jobben jeg har nå. For første gang i mitt liv søkte jeg på "fulltidsjobb" :O Hjeelp :D
Så nå får jeg meg kanskje jobb fra høsten av:) Monica og jeg (Irene?) har også snakka om å få i medlemskort på Nautilus treningssenter. (Nautilus Gym og Bad) Det er i samme bygning som Atlanterhavsbadet :) Noe må vi da gjøre for å komme i form. Ikke minst for å holde formene på gli. Jeg legger bare på meg for tia, rart, for alle de irundt meg sier jeg har tynntest. Men, det blir godt. Gjør godt for den ekstreme astmaen min også!
-> HVA ER DITT FAVORITTREISEMÅL?
Yeah, nok for denne gang :¤

6 kommentarer:

Unknown sa...

"HAN skal nemmelig gå skole.... " hahah, æ dør!! :P
Egypt ha vårre supert det jaa! Jævla skule :P

FayNatalie sa...

hahahaha :D:D D e jo en han? ;/

egypt e supert:D:D

Unknown sa...

Jajaja, det e han ja :D

Anonym sa...

Fyflaaaate det såg fint ut!! :D

Elisabeth sa...

Qatar - Doha e den beste plassen æ har vårre på så langt! :-D

FayNatalie sa...

Line: Jepp :D:D:D

Elisabeth: Hmm, d må æ sjækk ut på google;)