lørdag 9. august 2008

WOW


(Dette bildet tok jeg når jeg kom hjem en lørdagskveld. Ikke spørr hvorfor) ;p

I Juli hadde jeg 406 unike lesere :) Woow, tenkte jeg da. Det er jeg råå fornøyd med. Jeg er som sagt ingen neste Ida Wulff, eller Linnèa :) (Ja, selv om jeg digger begge to) :) Så det tallet holder i massevis til meg :) Som sagt reiser jeg til Spania på Onsdag. De reisende er Silja og meg!:) Og jeg regner med vi skal kose oss som bare det i FJORTEN solrike dager :D
Så nå skal jeg finne frem lettere klær, vaske noen og begynne å pakke. For jeg må være ferdigpakket innen imorgen kveld. For da drar jeg til byen til Thomas frem til tirsdag :)

-> Noen forslag om hva jeg ha med? :)

3 kommentarer:

Helene sa...

Åh, så heldig du e! Æ å vill værra med :-D Må kos dææ :-)

Det du må ha med dæ, som ikke e sånn selfølga som bikini e; tyggis, plaster, bok, aloe vera og fuktighetskrem :-D

Fordi: Tyggis må man ha på flyet, så man ikke får dåtta i øran. Plaster fordi dæm har så jævli skarpe kniva i syden! (Æ kutta mæ på en i Tyrkia - AU). Bok fordi det bli veldig kjedelig t tider, aloe vera og fuktighetskrem e nyttig når man e solbrent og tørr. Sådet :-p

FayNatalie sa...

Helene: TUSEN TAKK :D
aloe vera e en selfølge:D Men, no e både tyggis, bok og fuktighetskrem nedpakka :D
Tyggisen og boka ligg selvfølgelig i håndveska;D

Unknown sa...

Mæ?