fredag 8. august 2008

TITTEL: Uten tittel ;)

Da er jeg kommet hjem fra Molde. Jepp, det er plassen hvor jeg har tilbringt denne torsdagen sammen med Thomas:) Vi kjørte dit for å se på noen deler som skal hit og dit;) Vi kosa oss med musikk og blanding av sol og regn:) Hvor er sola? (Ja, DUST, jeg vet hvor sola er, men hvorfor skinner den ikke på MEG?!) Jeg tror jeg er nødt til å ta frem snøskoffelen å skoffle vekk skyene! Åååh, det synes jeg er morsomt det. Det å sette seg på flyet når det pissregner ute, åsså flyr vi langt, langt oppi lufta, oppom skyene og alt, så er det blendende blå himmel og sol :D Noen som blir med meg på toppen av skyene?! Så kan vi sole oss der :D Jeg regner meg Truls og strutsevennen hans er med? :)

..Oi. nå spora jeg av her! Tilbake til Moldeturen ja!
Jeg kjøpte meg et skjerf, som Thomas fikk låne:

Han kler Rosa ;D (Jepp, Bilde ble tatt av kameraet med mobilen! Så, ikke klag på kvaliteten:p)

Jeg finner fortsatt ikke overføringskabelen til kameraet mitt, og det er veldig dumt. For jeg har så mange bilder å dele med dere! Men, ingen stopper meg for å ta bilde av bilde:)
Markus og Pappa:

"Jepp Markus, dette er ditt første møte med en neger" HAHAHHA.. Jeg leeer!!!;D;D
Søtisen min og mammaen og pappaen hans kom på en liten visit på tirsdag :) Og det er jo alltid like koselig å møte dem<3 PS! Marimus: du får bare vente litt til på den musikklista du ba om;)
"Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves" ;D

Lalle nå jeg!
Utrolig glad i deg<3

7 kommentarer:

Unknown sa...

Æ og strutsevenn e me vettø! Vi har ingen annjer planer for vækka så :)

FayNatalie sa...

Så bra da:D Lure på om vi ska ha med nå gått å drekk? Solrik kanskje? Får d legg jo litt i navnet på kåssn vi ska ha det, Truls! eller? hahahahha!!
"JEG LEEER"

Ja, å itj får å glæmm SOLKRÆM!

Unknown sa...

HAHAHHAHAHAA!!! Jammen en morroklomp du, Truls ;)

Solrik må vi ha me ja. Å solkrem e vel kanskje nå tå det vektiast når vi ska legga på skyan å sol oss. Eller, kanskje vi itj træng det, vi som e så jævla brun frå fær :p
Ska strutsevenn flyg oss dit hanj da eller? Belliar ennj flye hanj sekkert.. Træng itj å betala drivstoff te hanj vettø, bære erstattdæm fjærinj hanj meste på tur opp.

FayNatalie sa...

Solrik e et must på skyanj ja!

Værra du sekker på at vi ska ærstatt sa fjæra han meste på tur opp! (Kanskje finn vi dæm ijænn i fjæra?) hahahhhah!!! EG FLIRAR!

Kanskje må vi t å med ut med sånn "WANTED" poster, som vi skriv "Missing fjørs is missing after a trip higher then the mountains and up on the skys, please call of you find them" Eller nå sånt? Kan jo hend vi finn dæm att da?

Unknown sa...

Vi får ta oss æn tur i fjæra vess vi itj får nå respons på sa wanted-plakatanj. Vi finnj dæm vel alltids igjen. Rekne me strutsevenn tilgir oss å, hanj ha jo vårte såpass gla ti oss oppgjønnom tia.

Anonym sa...

glædings! søte bilde forresten:D

FayNatalie sa...

Mari: YEAH ;D