tirsdag 5. august 2008

Vite mer?

I`m back :) Bjørnslituren var vellykket:) (Selv om det regnet) Nyhuset er ordnet opp, og onkel og dama har flytta inn der. Det var artig å se, ettersom huset har stått tomt i mange år:) Det var forresten der vi tilbringet kvelden. Møtte mange venner og slektninger og gamle bekjente:) Og det var koselig! Stian (stebroren min) hadde med seg kjæresten sin og to kompiser også! Hadde en super kveld med masse tullsnakk, bading i pissregnet og dansing:) Jeg måtte legge meg tidlig på grunn av at jeg skulle jobbe på søndag. Men jeg fikk melding om at jeg slapp å komme når jeg våkna, men jeg kan trøste meg med at det var ikke jeg som var fyllesjuk ;D

Ja.. Faen.. dette ble tørt stoff! Men, jeg må jo få det ned på "papir"! Muahhaha!
Jeg har tatt masse bilder fra helga også, men akkurat nå mangler jeg overføringskabelen min, så dere får se senere!
Igår var Irene og jeg ute på ride. :p Vi "råna" scooter over hele Aure.
Mjosundet-Gresset-Shell-Vean osv :D Har jeg husket at det var så artig å kjøre scooter har jeg kjørt det fra starten av:D Bilder kommer;)

PS! Savner deg også, Truls;¤ <3