søndag 6. juli 2008

:)

Nå har jeg ikke så mye å oppdatere, ettersom fritiden er kuttet ned til det minimale :D heheh. Jobber som en helt hele dagen og hele kvelden :) Men, det er da koselig, når jeg har så innmari koselige kollegaer :) Dagene går VELDIG fort, å når det har gått 6 timer, så føles det som 2 :) Bra det ikke er andre veien sier jeg bare.. har opplevd det også :p
Jaja, hva har jeg gjort siden sist?
Jeg har møtt Markus :D
(Å han så ut som ei jente fordi Ståle hadde pynta han med diadem:p hihi


Jeg har sett solnedgangen klokken halv 1 hjemme hos meg:)


Jeg har sola meg i 3 minutter med klær! :p


Jeg har fått blomster fra Ivan :)


Jeg har spist reketallerken:
Jeg har plaska med føttene i sjøen, sammen med bestejenta mi :D
What a picture :D hihi
Og sist, men ikke minst: Drukket IRISH!! :D
Oi, jobben kaller! Kos dere :)

2 kommentarer: