fredag 11. juli 2008

NOK EN GANG

Jeg vil nok en gang takke noen. Men denne gang vil jeg takke flere i samme slengen :)

Tusen takk Pappa, for at du er den du er, og tar så godt vare på meg! Ikke minst for at du er den beste pappaen i verden som virkelig bryr deg mer om hvordan jeg (og Kenneth) har det, enn hvordan du selv har det! Har du lite penger, gir du det du har til oss, selv om du selv må gå uten penger for ei lita stund! Og det sier mye om deg :) Veldig, veldig glad i deg pappa :)

For ikke å glemme Mammaen min :) Tusen takk til deg også, fordi dù er den du er! Du forstår det meste, og det er så lett å snakke om ting til deg! Og det sier seg jo kanskje selv, ettersom du har den jobben du har:)


Takk til Truls, (Tonje - for den som ikke har fått med seg at hun har nylig tatt en operasjon)
Ok, det var en tull ;)
Du er fantastisk! Er ikke mange måndene vi har tilbringt sammen som venner! Vi har vel heller bare vært bekjente i samme vennekrets! Noe som er rart å tenke på. Vi har det alltid artig sammen du og jeg :) Vi ler og vi ler av den minste ting. Kanskje interne ting, men det er kun artig :D Utrolig glad for at vi ble kjent, og at du joina hjemmet mitt i Kr.Sund på slutten av skoleåret :) For det er vel da jeg lærte å kjenne deg ordentlig :)Blir aldri lei av deg :)


Takk til Thomas - Kun for at du er du!! Ufattelig glad i deg gullet <3


Å til slutt, men ikke minst..(enda en gang)
Takk til Tutta Mi! Du er så nydelig du. Du er deg selv fullt ut, og står for det du sier!
Er ikke lenge vi har vært gode venner heller! Synd, men nå skal jeg aldri gi slipp på deg;)
Som du sa: "Hvorfor vi ikke har blitt venner tidligere, skjønner jeg ikke!" Å det er såå sant.
Jeg kunne skrevet ti tusen ord til om deg, gull! Men, det får bli en annen gang ;¤



GLAD I DERE!! <3

8 kommentarer:

Unknown sa...

Åååååh Fay, du e så søøt ;¤ Hihi, no bli æ mæsta litt rørt her æ sett!
Intern humor? Sjønne itj.

Bli aldri lei av dæ heller ;¤ Å æ gle mæ te et år te sammen me dæ i kr.sund :D

Gla i dæ å, vennen <3


NO ska æ lægg mæ! Go natt :P

FayNatalie sa...

Truls: ææ veit æ e søøt :D:D
Næinæi, intern humor e d appsolutt itjnå av:p

Jaaa, vi ska verskelig ta av altså :D hihih.. (altså, uten vænga)

Anonym sa...

Så fint skrevve, Fay :) Ååå, no fekk mæsta ævå løst t Kristiansund. Dokk e dom :p

FayNatalie sa...

Eja: Takk :)

Jaaa, kom du å :D T fler jo ber veit du ;D

Anonym sa...

Nååh, søta! :) Ingen som takke mæ! Buhuu ;D

FayNatalie sa...

Hehe, TAKK MARTE, for at du kommentere;)

Anonym sa...

Elsker deg tutta miiii<3<3<3
du er bare søøøøt =)=)<3

FayNatalie sa...

Elsker deg også tutta ;¤ <3<3