fredag 25. juli 2008

Koseaften - Sjøfestival

Etter jobben idag dro jeg opp til Birgit oppi Hjortåsen på "mating" ;D Faen tute det var mye godt der. Alt fra krabbe, reker, hvalkjøtt, hjemmelaget potetsalat, "spearrips" (HAHA) bakt potet, kamskjell, jaaaa.. alt man måtte ønske seg :D Etterpå var det dessert, jorbær, bringebær osv. Og ikke minst over 40 sorter med drikke :D Selv om jeg skal på jobb klokken 11 imorgen så unnet jeg meg selv en Irish ;D Selvfølgelig :D

Ja, når det er sagt vil jeg bare nevne at lesertallet er oppe i 300 leser per dag nå :D Jeg er stolt!
Å det har jeg jo all grunn til :D
Jeg vet jeg er dårlig med og oppdatere nå, men det er mye jobbing, og det blir enda mer i helga. SJØFESTIVAL folkens! KOMKOM!!


Og for å reklamere litt:
Koselige arbeidsplassen min :) Flere bilder kommer, jeg skal ta så dere får se. Om dere vil eller ikke!!:p God natt da: )

1 kommentar:

Anonym sa...

Håper du får en fin helg da, Fay!
Hilsen fra en "gammel tante" på jobb i havet ;-)