mandag 14. juli 2008

"Hææli"

"Tunga hans fant veien innunder trusa hennes, og Anna klarte knapt å puste"
Jepp, det er erotisk novelle jeg leser! I Woman vel og merke!

Jeg ligger i senga å leser Woman, blogger, snakker med Tonje på Msn, og kommenterer bilder på facebook og nettby, samtidig nesten! Hihi., Jeg er klar og lei av dagen. Forkjøla er jeg også! Men, i morgen har jeg fri :) Hva skal man gjøre da tro?!

Jeg har tenkt lenge på å sette opp en slik liste, men nå er det ikke min idè lenger, det er Tonje, så jeg hermer etter henne på et vis:
Jeg gleder meg til
- Å få lønn! Altså, masse masse penger:)
- Å møte Thomas igjen. (Han er på ferie i Oslo)
- Å flytte til Kr.Sund igjen :) Skal bli et så koselig år. Mange venner og bekjente som skal dit fra høsten av :) Tonje skal også det, etter mye babling om at "No ska æ alder bo i Kr.sund i hæle mett liv" hihi (Ja, Eja, du har med å komme du også) ;) Tihihi
Huh? Gleder jeg meg ikke til noe mer enn dette? Da var det kanskje unødvendig å skrive noe om det i det heletatt! Men, shit la gå. Jeg fikk da til et innlegg av det alikevel:P hihihi
Nå har det seg slik at jeg bare ligger å venter på å dø! For de som ikke har fått det med seg, så fant jeg en påte (flott - for de som kaller det det) på meg i mårrest!Den var diiger, så det vil si at den har drukket et par liter(?) blod fra meg!Å får den som følger med, så har det ikke akkurat vært lite om denne ekle skapningen i media i det siste, og der står det at det er kommet en art som bærer med seg dødelige sykdommer. Såå nå er det opp til dere folkens. Jeg trenger 5 kommentarer fra forskjellige mennesker på dette innlegget for å overleve! Så nå vet dere det! hahahaha.. JEG LER!! Jeg er så forbanna k-r-e-a-t-i-v!

Og når det kommer til Miss Universe konkurransen, så har jeg kun en ting å si:
TUSEN TAKK til dere som stemte på meg! Nå lover jeg at universet skal bli et så mye bedre sted

8 kommentarer:

Unknown sa...

Hahah.
*Sende kommentar te Fay slik at ho bli helbreda*
Kanskje du ska møt mæ i mårra? :D:D

FayNatalie sa...

weey ;¤ "four to go":p

Kanskje DET ja kanskje :D Ska vi finn p da?:DD

Unknown sa...

Jævli bra bilde foresten! ;) Du kanj ta der!:P

Neeei, sei det:P Vi kanj snakkast om det i mårgo, æ rekne me vi bægge søv te langt på dag så ;)

FayNatalie sa...

Tss, æ søv alder nå læng:p

Anonym sa...

:D:D Luvyaaa

FayNatalie sa...

Eja: Takk for at du e med å offre dæ for livet mett ;p hihih

Anonym sa...

Haha, arti bilde :)

FayNatalie sa...

Betto: Arti ja, d va ei opplevels for livet ta;p hihihi