søndag 13. juli 2008

Rock Mot (G)ras

-> Etter jobb igår dro jeg hjem å dusja, deretter til Eja :) Så tok Eja, Kipp og jeg taxi fra Hjortåsen til Todaln;)
Var ikke så mye folk som jeg trodde, ettersom han sjøl var der. Altså Schau! Men, mye kjentfolk :) Drakk et par glass vin, så tok jeg og Julie taxi hjem:)

Bilder fra igår: (Jepp, hele 9 bilder)







Det er synd i meg. Ble sendt hjem fra jobb! D-Å-R-L-I-G!!
Så nå ligger jeg i senga å hører fine sanger:
-> Live - Overcome
-> Lil Rain - Adore You
-> James Blunt - High
-> Brandi Carlile - The Story

6 kommentarer:

Unknown sa...

Faaay, vi e så fin :D

FayNatalie sa...

Tonjee, æ veeit :D

Anonym sa...

dæ, vakker æ e!
Kosli å drekk ilag me dæ, Fay :D

FayNatalie sa...

Vakker ja:D e no så vakker att;D hihi :D

Jo, takk det samme, Mari;)

Anonym sa...

Åjess! Sanga :D *Laste ned*

FayNatalie sa...

Kniska: Dæme fiin :D