fredag 4. juli 2008

SOMMER

Det er faen meg sommer folkens :D (Sorry ordbruket) ;p tsss :D
Jeg sto opp rundt 12 og da var det 31 grader i skyggen her:D Syyykt! Men herlig, herlig.

Jeg skjemmes litt egentlig, fordi jeg ligger på rommet på dataen og holder på med alt annet enn hva jeg egentlig skulle gjort. Må på Aure en tur. For å kose meg med Wraps eller noe :D Må møte Ingrid + flere. Faen, får ikke gjort mye på denne øya uten lappen gitt. Måååå begynne å hive meg irundt nå. Sånn at jeg kommer meg dit jeg vil :D F.eks på Dromnes til denne ubeskrivelige skjønne skapningen:
Og for dere som ikke vet hvem det er, så er det Markus, sønnen til bestejenta mi Agnete, som jeg er fadder til ;¤

Jaa, ellers så lurer jeg på om jeg skal legge med nede ved sjøen for å sole meg og bade litt :D

SOMMER SOMMER SOMMER SOMMER!!!!
Hva gjør DU på disse fine dagene? :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

søøøøt bebi :D

FayNatalie sa...

jaaa-aa :D:D