mandag 21. juli 2008

ETTERLYSNING!!!


Etter den FJORTISSFESTEN som var her på lørdag, så etterlyser jeg MIIINE sko ( i str 36 og to tredjedeler), som ble brått revet fra meg og"sporløst forsvunnet"!! Å ja, det er BIG DEAL fordi jeg kjøpte de for kun en måned siden! og de var jævla dyre!! Å det må gå ant å ha noe stående på sitt eget bad i sitt eget hus for selg selv, uten at DERE skal borti alt som står i hyllene og i skapa! (Ja, tro meg, folk har vært i undertøysskuffa mi også) Noen som vet om noen som mangler et par slipperser?!Helvettes småttrask som faen ikke har respekt enn annet enn seg selv og sminken sin! ÆÆÆÆÆSJ!! jeg blir kvalm! Når jeg kom hjem på søndag, så var sminken MIN brukt av, og rush`n låg knust i gulvet (sånn som den ALLTID gjør etter en fest i dette huset) øredobbene mine var stjelt (ja, ikke et par, men mange nye par som lå i en pose på badet)
Og klærne mine lå strødd utover badet. Arbeidsklærne mine var det spy og blod på, så jeg måtte møte opp på jobb uten jobbklær, å det var ikke noe morsomt!!
Å dette gjelder kanskje ikke jentene som kommer fra bygda, men de jævla bimbobærtene fra byen som tror de eier hele forpulte Aure når de kommer på ferie!
"Kaller du meg løs? Jeg som bare roter med alle jeg ser og prøver meg på alle som har kjæreste? Nei, Fay, nå tar du feil"!!
JEG ER OPPGITT!!
Jepp, det var nok negativitet for idag! :p
SETT SKOA MINE??!!
hasta la skoløs!

9 kommentarer:

Unknown sa...

Huff, så jævla unødvendig!!! Rekne me det itj e nånnj tå dæm som vi kjenne ja. Men va jo nånnj ukjente der å så.
Sei at Kenneth ska erstatt dæm :P

FayNatalie sa...

nåå nei, æ ska ha DEN person t å kåm å overlever dæm PERSONLIG t mææææ!! Jævla fettkjærring!!:p

Unknown sa...

Hehe, det ha vel vårre det artiaste ja :D

Elisabeth sa...

æ har mine egne skoo :-D men æ trur kameraet mitt legg te dåkk :b

Anonym sa...

Gud, så jævelsk irriterainnjes!
så mytji drit ailljtså :P
Men bloggen din e bra! :D

FayNatalie sa...

Elisabeth: Haha, jepp, det legg et kamera det ja:p Med masse bilda av kuken t anders på;p hihi

Karina: Nååh ja, hælvette sei æ bare:p
Tusen takk for det :)

Anonym sa...

Haha, du e søt når du e sint ;D Veit itj tå dæm æ nei. Men Trine mangle svarte slippersa. Eller.. Sånne fine, liksom. Ikke sånne med adidas på :P

Elisabeth sa...

itj æ som har tatt dem neei :b æ fann dem bare på kameraet når æ sjika på det etter ei stund. xD

FayNatalie sa...

Muahhaha :D:D
Myro: Æ e alltis søt har æ jo sagt:D et par svarte slippersa e her:p

elisabeth: hehe ;D