onsdag 2. juli 2008

Vet ikke hva jeg skal skrive her

Haha, for en FENGENDE overskrift! Nåå er jeg kommet hjem etter å ha vært å møtt Ingrid vennen min :) Har ikke møtt henne siden februar nå, da jeg var i Spania for å besøke henne. Ikke at det var verdens lengste visit heller så! Men idag har vi kosa oss med masse sladder å så spaserte vi til Aure City hvor vi kjøpte oss mat:)


Jeg kjøpte meg også nye sko:

Sommerskooo :D


..Og joggesko :)

Ingrid er søøt. Hun har vært her kun i en dag, så vil hun tilbake igjen. For Ingrid har nemmelig fått seg kjæreste i Spania :) Han er fra Amerika :) Å jeg er så glad på hennes vegne! Hun virker kjempelykkelig! <3

Nok om Ingrid å hennes liv. Denne bloggen skal jo handle om mitt liv:p hehe :D Ikke at det er så interessant men! Jeg skulle som sagt(eller.. har jeg sagt det?) til Kr.sund idag. Men like før jeg tenkte å dra ringte Line fra jobben å spurte om jeg kunne jobbe imorgen. Ååå, det sa jeg jo selvfølgelig ja til :) Har egentlig min første jobbdag på lørdag. Men, er lurt å jobbe før helga tror jeg. For i helgene er det hektisk, så det er vel bedre å prøve det en dag først. Så slipper jeg å stå der som en idiot mens alle løper vilt i rundt seg å lurer på hvorfor jeg ikke gjør no:p
Hahaha, jeg ser det for meg!

Nå holder Elisabet og jeg på å planlegge sydentur :D Vi skal til Alanya<3 Hærlige plassen!
Det blir i høst en gang. Gleeeder meg:)

Meen, snakkes! Hasta La Sydentur!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Æå har sånnere svarte flippfloppa :D

FayNatalie sa...

Ja, dæm e bra fin ;D hihi