torsdag 10. juli 2008

Home and Away


Jepp, jeg er så hekta som man bare kan få det! Hva har jeg ikke gjort for å se den serien? Jeg har skulka for å komme meg hjem til rett tid. Å nåå, ikke minst. Så har jeg sett over 100 episoder på youtube i løpet av tre dager! Jeg er syk, jeg vet det. MEN, jeg har ferie:) hehe
Det er så mye som skjer hele tiden. Så jeg er totalt freak! Her har jeg sittet nå i ca 17 timer pal ved pcn!! Ooops, jeg har ikke noe liv! Idag har jeg sett fra episode 4270, å holder nå på med episode 4313 ;) hihi.. det vil si at jeg har sett 43 episoder idag:p More to come sier bare jeg!
Thomas er ute på barrunde, eller er det lønningspils det kalles?:) Så jeg har ikke noe annet fornufti å gjøre alikevel :)
Idag har jeg vært på shopping sammen med Tonje/Truls! :) Vi kjøpte noe dill på H&M! Ingeborg joina oss også for ei stund :)
Meeen, nok småprat! Nå skal jeg se litt mer, så skal jeg lalle :)
Natta :D

5 kommentarer:

Unknown sa...

Hahah. bra du har myttjy å gjær borti ballj :D søta.

Anonym sa...

Allveij kjekt å møt på Fay og Tonje ;D

Anonym sa...

Æ å sjer på Youtube! Men e så drygt når allj episdoanj itj e der. Åsså vil æ itj sjå lenger fram enj det som bli sendt i sommer :D

Anonym sa...

idag kanj du dropp home & away og treff mæ istan! :-)

FayNatalie sa...

Truls: Æ VEIT!

Plingeborg: Dæ å søta :D

Martebarte: m-m, men e itj så mytjy som skjer i løpet av ein episode, så æ får d med mæ læll;p

IngFrid: TSSS!!! ;)