onsdag 2. juli 2008

Lee Stafford <3


Jeg vil gi dere et tips: Bruk Lee Stafford-produktene! Jeg har personlig brukt disse i et år ca. . Og de er helt ubeskrivelig god. For å ikke snakke om den unaturlige gode lukten. Uansett hva det er, så lukter alle produktene det samme! Og den lukten, ja, ingen lukt kan måle seg med den! Eg undrast om det finnast ein parfyme med ei slik lukt?! :\
Det finnes produkter du bruker hele veien. Å da mener jeg fra da du går inn i dusjen til håret er ferdig fønet og glattet!(I mitt tilfelle så glatter jeg håret nesten hver gang) Først så bruker du selvfølgelig shampoo og balsam, deretter en conditioner(hårkur som du lar være i håret fra 2-5 minutter - kommer an på hvordan en du bruker) så har du i en "straight-spray" før du føner det, for da er det nemmelig lettere å glatte håret. (Denne sprayen sørger også for at håret ikke blir så slitt under glattingen) Og etter du har glatta håret, sprayer du på "Shine-Spray" sånn at håret ser skinnende og livlig ut :) - Og om man vil, så sprayer man håret med sprayen til slutt ;D Og ikke nok med det, du trenger nesten ikke parfyme etterpå, fordi du lukter helt vidunderlig:D Hææærlig!

Dette er hva jeg har akkurat :

Jeg har shampoo, balsam, conditioner, straight-spray, shine-spray og hair-spray!

Jeg elsker Lee Stafford produktene, prøv DU også, og jeg garranterer du blir hekta:)

9 kommentarer:

kinehelene sa...

Åh, jeg skal prøve :D

Anonym sa...

Trooor ikke på reklamer jeg Fay ;D
Men jeg mener jeg har luktet på de, for tonje ba meg om å gjøre det ;p haha. Lukter godt, det skal du ha ;¤

Anonym sa...

å æ huske den gangen du kom og besøkt mæ og så en rosa lee stafford boks og truddj det va nå æ brukt på å årn håret til hundn min me. hihi(sia det e bilde av en hund på boksn)

FayNatalie sa...

Kine: Jaa, d bør du :D

Ingeborg: Når JEG rekklamerer, så er det SANT ;D Hmm, når lukta du på dem forresten?:p hehe

Ingrid: Stemme d:p hahahah :D Søøøta:D

Unknown sa...

Hehe, æ driv me litt reklame for dæ æ å sjø, Fay. Tek me gjestan på bade å ber dæm lukt på produkta din ;)

FayNatalie sa...

Det e bra d Tonje:p hehheh :D
Gratis markedsføring hette d på fint når æ gjekk salg og service:p

Anonym sa...

Har shampooen pg balsam! Veldig fornøyd ^^

Anonym sa...

Der ser du. Tonje draaar meg inn på badet ditt, også lukter vi på hårproduktene dine. ;D

FayNatalie sa...

Karoline: Ja, de er kjempegode :D

Ingeborg: Jepp, hva har man ikke venner for?:p hihi