tirsdag 1. juli 2008

Film og Intervju

Det hele begynte med at jeg er en loser og måtte dra på Aure City ALENE, for å spise Wraps. Dette var på grunn av at Tonje ikke gadd å være med! MEN, senere på kvelden kunne vi ha et lite møte. Tonje klarte faktisk å skvise meg inn i den aller så hektiske timeplanen sin:D Jippiii! Vi skulle også møte Administratoren for Blogspot for å snakke om bloggen min:D Men, det turte jeg ikke alene, så Tonje måtte være med! Han har faktisk klart å tulle seg heeelt til Aure, KUN for å lære å skrive blogg! Han har nå lagt ut bilder av intervjuet og bloggfremsiden min på hjemmesiden sin - og intervjuet kommer på tv, så følg med :D
Hele greia handla om at vi skulle være skeptiske for hvalfangst!

Hva synes DU om hvalfangst?!
Modellyrket - Here we Come! muahhah

Filmene vi nå har sett:

Bra begge to :) Men, He`s the girl var best :)
Nå ligger vi i senga å snakker kun tull. Så nå avslutter jeg akkurat............HER

6 kommentarer:

Unknown sa...

Hva jeg synes om hvalfangst har du vell sett på tv i dag.
Hade

FayNatalie sa...

tsss!!

Unknown sa...

Foresten, kor fin vi e!!!

FayNatalie sa...

For de som ikke er så smarte, f.eks. søte Elisabet vennen, så er dette innlegget bare TULL;p heheh :D

karoline sa...

jeg har lyst til å se filmen , anbefaler du den ?

FayNatalie sa...

Ja, den er bra:D