tirsdag 15. juli 2008

Woow

Jeg har blitt imponert skråstrek facinert

Synes sånn slags dans er kuuult! Å jeg vil lære meg sånn! :D
Det er kult, tøft å se på å ikke minst sexy synes jeg! ;) (Trening er det også sikkert?)
http://www.youtube.com/watch?v=nJdFmoRPFkg
Hva synes dù?!

Ah, det er også noen som ikke har fått med seg hva jeg skal fra høsten av?
Altså, jeg skal tilbake til Kristiansund<3>
Skal jobbe et år, før jeg drar til Tr.heimsbyen for å studere der! (Syntes det ble for drøyt med
90 000 kroner i skolepenger når jeg ikke vet om det er det jeg virkèlig vil!) Såå skal søke jobb i byen så fort "sommeren" er over!

Jeg vil sette opp ei liste over ting jeg gleder meg og ser frem til med å flytte tilbake:
- Jeg gleder meg til å være sammen med Tonje et år til :D
- Jeg ser frem til å få flere, nye venner
- Jeg gleder meg til å møte de gamle
- Jeg ser frem til å søke jobb, for så å begynne å tjene penger
- Jeg gleder meg til å være mer sammen med Thomas, Kenneth og Irene, Eivor osv (Eja??=p)
- Jeg ser frem til at det er mange aurgjeldinger som kommer tilbake :D
- Jeg gleder meg til alle filmkvelder og sosiale sammenkomster vi SKAL ha:p
- Jeg ser frem til den kalde vinteren! hihihi (ok, det var tull)
- Jeg gleder meg til å begynne å trene! (JEPP, du såg rett)

Jaa, jeg ser virkelììg frem til neste år! Gleder meg, gleder meg, gleeeeder meg:)


4 kommentarer:

Unknown sa...

Vårre arti å kunnja å dansa ja. Å det e garantert trening, lille venn ;)

Du e så søøøt ;¤ Et år te bli hæli. Neste år ska æ ha friår, så da ska itj du sjå bort ifra at æ finnj mæ jobb i bartebyn å joine dæ ;)

FayNatalie sa...

hihi;D D jææær du bæterDE rætt i:p

Iselin sa...

Ladeg til i bloggen min, legg gjerne til meg også :) Iseliins.blogspot.com

:D

FayNatalie sa...

Iselin: Okey :D