fredag 18. juli 2008

Jobb og i tjekkia for å spise is!

Jeg er stolt;D Jeg har nå 157 unike lesere :D Dere er dårlige med å legge igjen spor. Men, som jeg har sagt før, det er heelt greit;) hihiihi

Idag hadde jeg en fridag fra jobb. Men rundt klokken 17.00 ringte Line (sjefen) å spurte om jeg ikke kunne komme noen timer alikevel. Noe jeg selvfølgelig sa ja til :) Jeg er reneste arbeidshjernet;) muahhaha!! Selv om både jeg og Eja står på kjøkkenet, prater masse tull og spiser mye nachosflak med tacokjøtt, potetstappe(ikke minst) og skreller poteter for halve livet, og sitter i tjekkia å spiser is, så får vi da gjort noe i løpet av en arbeisdag;p haha
(Å får den som ikke vet hva tjekkia er, så er det bakrommet. Vi kaller det for tjekkia på grunn av at det er tjekkere som låner det får å ha fiskestengern sin å alt mulig dritt der:p)

Apropo Eja, så hadde jeg hadde rett! Eja er en skjønnhet i brunt hår!

Herreguud, seee da:O Nå er du bare fint nødt til å farge det Elisabeth ;)
Forandring fryder;D

Imorgen begynner jeg ikke før klokken 15.00 på jobb:) Godt å sove lenge!
Skal lalle strax nå, så dette var nok for denne gang;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja-a! Brunt vart fint på Eja! :D

Anonym sa...

Vårre arti om ho har farga det bruuunt!! ;)

FayNatalie sa...

fiint sjøø:)