torsdag 3. juli 2008

WHAT A DAY =D

Sto opp 11 idag :) Var godt over 25 grader allerede da :O :D
Dro på Aure for å spise frokost :) Møtte Ingrid også :) Hadde min første arbeidsdag idag folkens:D Var morsomt, det va liksom noe å gjøre hele tiden :) Så nå har jeg lært meg å lage masse forskjellig:) MEN, er det noe som jeg absolutt IKKE liker, så er det at jeg har ubeskrivelig VONDT i føttern! Det er helt sykt vondt. Det er verker hele tiden. Men, det er vel noe som hører med:P

Kom hjem for ca en time siden! Og nå ligger jeg i senga på rommet mitt å slapper av:) Fri imorgen, så da skal jeg kun kose meg med sol og is :D Hææærlig!

Klokken er 11 folkens, og enda kan jeg sitte ut å sole meg om jeg vil:)

Her jeg bor er vel et av de eneste stedene på hele Aure man har sola så lenge :) Enda så har vi vel sola en time tenker jeg! Får sola går helt bort til høyre på bildet, og går ned i sjøen ser det ut som :D Fint :)
Ja, har vel ikke mer å tilføye her :D Så ha en fortsatt strålende kveld:) Så "blogges" vi som alle sier:p hihi

2 kommentarer:

Liisa sa...

Jeg må innrømme at jeg er fast leser av bloggen din vennen=)
Håper alt går bra med deg:)
Stoor klem fra meg:)

FayNatalie sa...

Weeeey :D Jeg har venta på at du skulle kommentere, fordi jeg finner ikke igjen det innelgget du kommenterte på :p Så hadde ikke din bloggadresse:D men nå skal jeg lagre deg :D