onsdag 16. juli 2008

Viddaout a taitel

Jeg har hatt fri fra jobb idag også, så jeg har sovet bort det meste av denne dagen! Hjææælp. Jeg fikk ikke med meg når Tonje dro til og med:O Men, så dro henne tidlig å da!:p
Jeg våkna i 11-tiden av at Thomas ringte:) Han er i Oslo på ferie til familien sin:) Rart å ikke være med, for det har vært en tradisjon for meg i 4 år no:) Trivelige familien<3>
Jeg haar kjeda meg som pokker idag! Det jeg har slått ihjæl tiden med er å lest andres blogger, og funnet nye blogger jeg ikke har lest før. F.eks kom jeg over ei jente som hadde en veldig spessiell stil:

Kul, ikke sant?! Hva synes DUU?? ;)

Jaa, så må jeg ikke glemme å si at Tonje is back! (In black?)
Hun skal på kjøring i byen imorgen! Good luuck, truls!

"Jeg tenker tilbake på mitt lange hår" muahha.. for ikke mange dagene siden satt jeg å mimra over et bilde som ble tatt på denne tida av året ifjor. Å jeg hadde langt hår! Jeg som ikke kan huske sist jeg hadde langt hår! Å jeg hadde sååå lyst på langt hår igjen!
Dette er bildet:

..Men, så prøvde jeg håret til Eja.. Ja, rart formulert kanskje:p Jeg mener selvfølgelig extensionklippsa hun har. Og, hjææælp sier jeg bare! Det var rart å ha langt hår igjen:p

Øyeblikket måtte jo selvfølgelig eviggjøres/evighetsgjøres/foreviggjøres (jaaa, jeg finner ikke det rette ordet - men jeg regner med dere vet hva jeg mener:p) Jeg er en babe uten like!
Meen jeg har funnet ut at langt hår er ikke et must lenger;) Jeg liker kort hår:)

Faen, dette ble langt og ikke minst USAKLIG! Snakkes;)

8 kommentarer:

Unknown sa...

Haha, du e så arti :D
Fint me langt hår va du å, men sant, det e itj et must længer :)

Tusn takk for det, trulsn ! (L)

FayNatalie sa...

hihi;D Synes itj d e d du heller næi?;)

Jo, værsegoo! haha.. D RIIIMA!

Anonym sa...

hvorfor kaller du meg en syk drittunge? du kjenner meg ikke

Anonym sa...

så jævli bra at eine bloggen du kommentert i går har skreve om d i innlegget sett! ;D æ døøør!

FayNatalie sa...

Sure: Fordi du ødelegger livet ditt med å tro at å være så sykelig stygt tynn (og være 12 kilo) er pent!! det er sykt!!
Men, lykke til..

petrine: Jepp, men seriøst, jeg blir sååååå oppgitt over syke jenter!!:p

FayNatalie sa...

..som er max 30 kilo og tror det er FINT!!! uuusj

Lise sa...

Foreviges heter det vel =D Jeg vil også ha langtlangt hår.

FayNatalie sa...

Lise: Det heter det kanskjer ja;D hahaha :D Jaja;)
jepp, da må du enten kjøpe deg, eller spare :D