søndag 11. mai 2008

AUAUAU :(


Festen var heelt fantastisk bra, heeelt til dette skjedde.. Jeg snubla og vikla foten og jeg har aldri, og da mener jeg ALDRI hatt så vondt før. Men, det tror jeg også folk merka, for jeg har heller aldri hyla og grenne såå mye før. Det var helt forferdelig. Så nå er jeg netopp kommet hjem fra sykehuset. Der jeg tok rønken. Var heldigvis ikke noe brudd. Men, hadde visst forstrekt alle sennene i ankelen. Og dette var visst mye værre enn å brekke foten sa legen. Såå ja.. tro meg med mine ord, det var faen så vondt. Det var så vondt at det svartna helt for meg, og jeg ble suuperkvalm og klarte nesten ikke å puste. Men, nå har jeg fått krykker og smertestillende, så da håper jeg jeg kan gå igjen om et par ukers tid :)
Men, uansett; Tuusen takk Agnete for at du tok vare på meg og prøvde så godt du kunne<3 Og takk for at du og asgeir bar meg inn, ringte legevakta og fikk meg til sengs :)
Nå skal jeg og pappa spise middag :D

4 kommentarer:

Unknown sa...

wooow, såppass ja!!!
Stakkar Fay <3 Ska gi dæ pleie æ sjø ;)

FayNatalie sa...

jaaa, det e virkelig synd i mæ.. faen d e vondt.. :( dunke hele tia..

Ja, d ska du få jør å ja:p hehe

Unknown sa...

<3

Unknown sa...

<3